Tällä sivustolla on rajoitettu tuki käyttämällesi selaimelle. Suosittelemme vaihtamaan Chromeen, Edgeen, Firefoxiin tai Safariin.

Ilmainen toimitus noutopisteisiin tällä viikolla!

Usein kysyttyä

Mihin tilauksen yhteydessä antamiani tietoja käytetään?

Tilauksen yhteydessä on täytettävä tarvittavat tiedot tilauksen toimittamista varten.

Godies ei kerää osoitetietoja, henkilötunnuksia, puhelinnumeroita tai sähköpostiosoitteita tilauksista käytettäväksi markkinointitarkoituksiin tai luovutettavaksi eteenpäin. Jos olet ilmoittanut haluavasi uutiskirjeemme, se lähetetään sähköpostiosoitteeseesi 1-4 kertaa kuukaudessa. Muita markkinointiviestejä ei asiakkaillemme lähetetä. Puhelimeen lähetettäviä markkinointiviestejä emme käytä.

Miksi tuotteiden väri näyttää erilaiselta kuin verkkokaupassanne olevassa tuotekuvassa?

Kaikki tuotekuvamme ovat tuotteiden valmistajilta saatuja. Muun muassa käytetyn laitteen näyttö, kuvanlaatu ja resoluutio voivat kaikki vaikuttaa esimerkiksi tuotteen värisävyihin. Jos et ole tyytyväinen tuotteen väriin, voit palauttaa käyttämättömän ja jälleenmyyntikuntoisen tuotteen meille (tuotesinetin täytyy olla ehjä). Emme kuitenkaan ota missään tapauksessa käytettyjä/testattuja/avattuja tuotteita takaisin.

Minulla on alennuskoodi/lahjakortti – mihin syötän koodin?

Valitse tuotteet ostoskoriin ja avaa ostoskori. Klikkaa "muokkaa ostoskoria" ja tältä sivulta löytyy "Onko sinulla alennukseen oikeuttava koodi?" -kohta, jota klikkaamalla saat syötettyä alekoodin. Tuotteiden tilaussivulta löytyy myös kenttä alekoodia varten. Samat ohjeet toimivat myös lahjakortin käyttämiseen.

Haluaisin että valikoimastanne löytyisi…

Otamme mielellämme vastaan palautetta ja kehitysajatuksia Godiesin valikoimaan liittyen. Kaikki yhteydenotot otetaan huomioon tulevia tilauksia tehdessä. Kerro mitä sinä haluaisit tulevaisuudessa valikoimastamme löytää. Lähetä toivomuksesi sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@godies.fi.

Miten toimin jos haluan palauttaa ostamani tuotteen?

Godies -verkkokauppa noudattaa Kuluttajasuojalain etäkaupan 6. luvun (13.6.2014) ehtoja. Etäkaupassa kuluttaja-asiakkaalla on 14 vuorokauden maksuton peruuttamisoikeus käyttämättömille tuotteille. Peruuttamisoikeus ei kuitenkaan koske avattuja hygieniatuotteita (Kuluttajansuojalaki: 6 luku, 16 §). Palautettavien tuotteiden tulee olla käyttämättömiä ja jälleenmyyntikuntoisia, joten käsittele tuotteita varoen ennen ostopäätöksen tekemistä.

Mikäli haluat palauttaa ostamasi tuotteen, ole yhteydessä asiakaspalveluumme ja lähetämme teille ohjeet tuotteen palauttamiseen:
Sähköposti: asiakaspalvelu@godies.fi

Miksi tilaamani tuotteet eivät ole vielä saapuneet? Miten voin seurata tilaukseni tilaa?

Kun rekisteröidyt Godiesin asiakkaaksi tilausta tehdessäsi, pääset seuraamaan tilauksesi tilaa oman asiakastilisi kautta. Kun tilauksesi on pakattu ja se on valmis postin kuljetettavaksi, tilauksesi kohdalla lukee ”lähetetty”.

Minulla on kysymys. Miten saan yhteyden asiakaspalveluun?

Voit lähettää meille kysymyksesi sähköpostilla osoitteeseen asiakaspalvelu@godies.fi ja pyrimme vastaamaan kaikkiin sähköposteihin työpäivän aikana.

Alennuskoodit syötetään kassalla

Ostoskori

Onnittelut! Tilauksesi on oikeutettu ilmaiseen toimitukseen Olet €50 päässä ilmaisesta toimituksesta.
Ei enää tuotteita ostettavissa