Tällä sivustolla on rajoitettu tuki käyttämällesi selaimelle. Suosittelemme vaihtamaan Chromeen, Edgeen, Firefoxiin tai Safariin.

Ilmainen toimitus noutopisteisiin tällä viikolla!

Toimitusehdot


Toimitustavat

Tilaukset lähetetään arkisin tavallisesti vuorokaudessa tai viikonloppuisin/pyhäpäivinä niiden jälkeisenä arkipäivänä. Tilaukset ovat perillä 1-2 arkipäivässä tilauksen lähdettyä varastoltamme. Ruuhkatilanteissa (kuten kauneusboksien myynti, Black Friday ja muut suuremmat kampanjat) saattaa tilauksen lähetyksessä kestää hieman pidempään.

Voit valita toimituksen lähimpään Postiin, Postin pakettiautomaattiin tai kotiovelle. Toimitamme yli 50 euron tilaukset ilman postikuluja (Ilmainen ovelle toimitus yli 100 euron tilauksiin). 

  • Postiin tai Postin pakettiautomaattiin 4,90 euroa
  • Postnord toimitus 4,90 euroa
  • Ovelle toimitus 12 euroa
Tilaus- ja toimitusehdot

Tilaaminen

Kun olet tehnyt tilauksen, lähetetään tilausvahvistus antamaasi sähköpostisoitteeseen. Tilausvahvistuksesta löytyvät tilaamiesi tuotteiden tiedot, hinnat sekä laskutus- ja toimitusosoite. Ole yhteydessä Godiesin asiakaspalveluun, mikäli tilausvahvistuksessa on virhe.


Puuttuva tilausvahvistus

Teknisestä viasta tai muista Godiesin vaikutuspiirin ulottumattomissa olevista syistä tilausvahvistus voi saapua myöhässä tai jäädä kokonaan saapumatta. Jos tilausvahvistus ei ole saapunut 30 minuutin kuluttua tilauksen tekemisestä, ole yhteydessä asiakaspalveluun. 

Toimitus: Posti

Yli 50 euron tilaukset lähetetään asiakkaalle ilman postikuluja (Ilmainen ovelle toimitus yli 100 euron tilauksiin). Alle 50 euron tilauksissa postikulut ovat 4,90 euroa, tai 12 euroa riippuen valitusta toimitustavasta. Tilauksesi toimitetaan Postin noutopisteeseesi 3-5 arkipäivän kuluessa tilauksen lähetyksestä. Asiakas voi itse valita tilauksen toimitustavan Postin tarjoamien vaihtoehtojen puitteissa. Asiakas näkee tilauksen postikulut tilausta maksaessaan. Posti pidättää oikeuden toimittaa lähetyksen vaihtoehtoiseen toimituspisteeseen, mikäli sen toimitus asiakkaan valitsemaan tai asiakkaan postinumeron mukaiseen lähipostiin ei onnistu. Postin esittämä toimitusaikaennuste on keskimäärin 3-5 arkipäivää. Tilaukset lähetetään arkisin tavallisesti vuorokaudessa tai viikonloppuisin/pyhäpäivinä niiden jälkeisenä arkipäivänä. Mikäli tilauksen toimituksessa ilmenee poikkeava viive, johon liittyen sinuun ei ole oltu yhteydessä, ota yhteyttä Godies asiakaspalveluun asian selvittämiseksi. Toimitusaika-arvio on laadittu Postin antamien tietojen perusteella eikä Godies ole vastuussa vaikutuspiirinsä ulkopuolelta tulevien ennalta arvaamattomien muutosten aiheuttamista viivästyksistä. Posti toimittaa asiakkaalle sähköisen (tekstiviesti/sähköposti) tai kirjallisen ilmoituksen lähetyksen saavuttua noutopisteeseen. Godies ei voi vaikuttaa lähetysilmoitusten toimitukseen. Asiakas voi valita toimitetaanko lähetys lähimpään Postin palvelupisteeseen, pakettiautomaattiin vai kotiovelle. Toimitustapaa tai valittua pakettiautomaattia ei ole mahdollista vaihtaa jälkikäteen.


Noutamatta ja/tai peruuttamatta jäänyt tilaus

Asiakas vastaa antamiensa toimitustietojen oikeellisuudesta. Jos Godies vastaanottaa lähetyksen, jota on yritetty toimittaa väärään osoitteeseen, Postin saapumisilmoitusta ei voitu lähettää johtuen väärästä puhelinnumerosta tai joka on jätetty noutamatta, tulee asiakkaan itse maksaa tilauksen uudelleenlähetyksen postikulut. 

HUOM! Muistathan hakea tilauksesi ajoissa. Mikäli pakettisi palautuu takaisin meille noutamattomana ja peruuttamattomana, pidätämme oikeuden laskuttaa sinulta 15 euroa kattamaan aiheutuneet kulut.


Viivästynyt toimitus

Jos tilaustasi ei voida lähettää Godiesin varastolta kohtuullisessa ajassa, otetaan sinuun yhteyttä sähköpostitse. Jos tilausta ei voida lähettää tavallisessa aikataulussa, etkä sen vuoksi halua vastaanottaa sitä, voit perua tilauksen veloituksetta. Kun Godies on luovuttanut lähetyksen sen toimituksesta Postin lajittelukeskukseen vastaavalle Postin alihankkijayritykselle, ei Godies vastaa lähetysten toimitusta koskevista, vaikutuspiirinsä ulkopuolelta tulevista viiveistä. 


Hintatiedot

Kaikki hinnat esitetään verkkokaupassa euroissa. Sivustolla esitetyt hinnat sisältävät arvonlisäveron. Godies pidättää oikeuden hintamuutoksiin johtuen tavarantoimittajan hintamuutoksista, virheellisistä hinnastoista, virheellisinä saaduista hintatiedoista tai muista hinnoitteluvirheistä. Godies pidättää oikeuden myös muihin hintamuutoksiin.


Kampanjat

Alennuskoodeja ei ole mahdollista yhdistää voimassaoleviin kampanjoihin tai tarjouksiin ellei toisin ole esitetty. 


Reklamaatiot, palautusoikeus ja peruutus

Godies noudattaa Kilpailu- ja kuluttajaviraston linjauksia verkkokaupan toiminnassa. Reklamaatiota, palautusta tai peruutusta koskevissa asioissa asiakaspalveluun tulee ottaa yhteyttä sähköpostitse (asiakaspalvelu@godies.fi) kohtuullisen ajan kuluessa. 


Palautus- ja peruutusoikeus

Verkko-ostoksilla on lainmukainen 14 päivän palautusoikeus, joka alkaa siitä päivästä, kun tuote on toimitettu asiakkaalle. Godies vastaa ainoastaan viallisten tuotteiden palautuskustannuksista. Muussa tapauksessa asiakas vastaa itse Godiesin varastolle palautuvan lähetyksen toimituskuluista Postin hinnaston mukaisesti. Lähetyksen vastaanottajalla on velvollisuus tarkistaa, että lähetys ja sen sisältämät tuotteet ovat vahingoittumattomia kuitatessaan lähetyksen. Mikäli tilausta ei ole ehditty lähettää asiakkaalle, voi asiakas perua tilauksen olemalla yhteydessä asiakaspalveluun. Jos tilaus on ehditty lähettää asiakkaalle, noudatetaan Godiesin palautuskäytäntöä.


Poikkeus palautusoikeutta koskien

Jotta tuotteen voi palauttaa, tulee sen olla vahingoittumaton, avaamaton ja käyttämätön. Godiesilla on oikeus pidättää palautetun tuotteen hinnasta kohtuullinen osa tai kieltäytyä ottamasta tuotetta vastaan, mikäli palautettu tuote ei täytä näitä ehtoja. Tuotteen hinnasta tehtävä pidätys arvioidaan tilanteesta riippuen. Avatuilla ja/tai käytetyillä hygieniatuotteilla (kosmetiikkatuotteet ja hajuvedet) ei ole palautus- tai vaihto-oikeutta terveys- ja hygieniasyistä. Tuotteita, joita on muokattu tai luotu juuri asiakasta varten ei voi palauttaa. Palvelua, joka on suoritettu tai jota on alettu suorittaa ei voida peruuttaa tai palauttaa. Hyväksytty palautus tai tilauksen peruutus hyvitetään asiakkaalle takaisin 30 päivän kuluessa. 


Reklamaatio

Reklamaatio tulee tehdä käyttäen sivustolla olevaa yhteydenottolomaketta tai sähköpostitse. Viallisesta tuotteesta on reklamoitava kohtuullisen ajan kuluessa siitä, kun vika on huomattu. Huomioithan, että viallinen tuote on säilytettävä, kunnes asia on ratkaistu. Mikäli varastossa ei ole uutta tuotetta tai se on poistunut Godiesin valikoimasta, ollaan sinuun yhteydessä. Reklamaatioiden käsittelyyn kuluu tavallisesti 1-3 viikkoa tilanteesta riippuen. Hyväksytty reklamaatio hyvitetään asiakkaalle 30 päivän kuluessa, mikäli kyseessä on rahallinen hyvitys. Uusi tuote toimitetaan asiakkaalle viallisen tuotteen tilalle, kun asiakas on palauttanut Godiesille vialliseksi havaitsemansa tuotteen. Mikäli tuote on toimitettu asiakkaalle laadultaan sellaisena, jollaiseksi sen valmistaja on sen tarkoittanut eikä se eroa muista valmistajan vastaavista tuotteista, ei tuotetta ole mahdollista palauttaa Godiesille, mikäli sitä on käytetty. Godies ei hyvitä asiakkaille käytettyjä tuotteita, joissa ei ole valmistusvirhettä, vaikka ne eivät olisi vastanneet kuluttajan henkilökohtaisia käyttömieltymyksiä tai olisivat aiheuttaneet asiakkaalle esimerkiksi allergisen reaktion. Tällaisissa tapauksissa asiakkaan suositellaan ottamaan yhteyttä suoraan tuotteen valmistajaan.


Vauriot

Jos asiakas vastaanottaa vaurioituneen tai avatun lähetyksen, tulee asiakkaan ilmoittaa asiasta välittömästi tilauksen noutopisteeseen, jossa voidaan täyttää ilmoitus koskien tapahtunutta.


Tuotetiedot

Godies pidättää oikeuden verkkosivustolla esiintyviin lyöntivirheisiin ja tuotteiden loppumiseen varastosta. Godies ei takaa, että asiakkaan vastaanottaman tuotteen ulkonäkö vastaa täysin sivustolla esitettyä tuotekuvaa, sillä mm. käytetyn laitteen näyttö, kuvanlaatu ja resoluutio voivat kaikki vaikuttaa esimerkiksi tuotteen värisävyihin. Sivustolla esitetty tuote saattaa poiketa asiakkaan vastaanottamasta tuotteesta myös valmistajan pakkauspäivitysten vuoksi. Epäselvissä tapauksissa ota yhteyttä Godiesin asiakaspalveluun. Godies tekee parhaansa varmistaakseen, että sivustolla esitetyt kuvat ovat mahdollisimman totuudenmukaisia.


Riitatilanteet

Mikäli tilannetta ei voida ratkaista Godiesin asiakaspalvelun ja asiakkaan yhteisymmärryksessä, voi asiakas olla yhteydessä Kilpailu- ja kuluttajavirastoon.


Vastuunrajoitus

Godies ei ota vastuuta tuotteiden aiheuttamista vahingoista. Godies ei ole vastuussa viiveistä/virheistä, jotka aiheutuvat sen vaikutuspiirin ulkopuolelta tulevista, odottamattomista syistä (Force Majeure). Tällaisia voivat olla esimerkiksi viranomaisten antamat kiellot tai määräykset, luonnonmullistukset, lakko, työsulku, boikotti, tulipalo tai tavarantoimittajan este. Godies ei myöskään ota vastuuta tuotteiden tai niiden ominaisuuksien muutoksista, joita tavaran toimittaja/valmistaja on tuotteisiin tehnyt ja jotka eivät ole Godiesin vaikutuspiirissä.


Tilausehtojen muutokset

Godies pidättää oikeuden muuttaa näitä ehtoja, milloin tahansa. Muutokset tilausehtoihin julkaistaan Godiesin verkkosivulla. Muuttuneet ehdot nähdään hyväksytyiksi, jos asiakas vierailee sivustolla tai tekee sieltä tilauksen.

Muut ehdot
Godies pidättää oikeuden painovirheisiin, tavarantoimittajien antamiin virheellisiin teknisiin yms. tietoihin. Riippumatta siitä mitä tietoa Godies on esittänyt, se ei ota vastuuta sen sisällön oikeellisuudesta ja virheettömyydestä ellei toisin ole suoraan esitetty. Godies pidättää oikeuden tehdä muutoksia ilman, että niistä tiedotetaan.

Alennuskoodit syötetään kassalla

Ostoskori

Onnittelut! Tilauksesi on oikeutettu ilmaiseen toimitukseen Olet €50 päässä ilmaisesta toimituksesta.
Ei enää tuotteita ostettavissa