Aivan jees
"Jättää ihon pehmeäksi, ei ärsytä tms. Tuoksu ihan ok, ei jää iholle pitkäksi aikaa. Hyvä hinta-laatusuhde"
Overall rating: 4.857143 / 5 from 7 reviews.
Review topics: [].
"Jättää ihon pehmeäksi, ei ärsytä tms. Tuoksu ihan ok, ei jää iholle pitkäksi aikaa. Hyvä hinta-laatusuhde"
"Ihana karkkimainen makea tuoksu, joka jää hetkeksi kasvoille. Ei kuivata, sopii kasvovoiteen alle. Koostumus iholla mieleinen."
"Ihana tuoksu"
"Minulla on kuiva iho, jonka vuoksi se välillä näyttää samealta. Tämä tuote on selvästi kirkastanut ja tasoittanut ihoni sävyä ja antanut sille hehkua. Käytän tätä varsinkin aamuisin meikin alla. Imeytyy hyvin Erittäin hyvä hinta-laatu suhde."
"Hyvä seerumi, imeytyy hyvin. Tuoksu ihana."
"Tuoksu on taivaallisen hyvä😍 ja iho todellakin hehkuu!"
"Ihana tuoksu ja kivasti levittyy, ei jää tahmeaa tunnetta iholle"